Garantie
Beschadigd, Defect, Garantie
Topfournituren levert absoluut kwaliteitsproducten aan u, toch kan er wel eens iets misgaan. Op ieder product geldt een wettelijke garantie wat inhoudt dat een product datgene moet doen wat de consument in alle redelijkheid ervan mag verwachten.
Mijn product is beschadigd/defect, wat moet ik doen?
Uiteraard heel vervelend dat dit is gebeurd en willen dit uiteraard snel oplossen zodat u uw product kan gaan gebruiken, stuurt u een mail naar garantie@topfournituren.nl met uw factuurnummer en omschrijving van de klacht, wij geven u dan z.s.m. een reactie hoe we dit we dit het beste voor u op kunnen gaan lossen.
Garantie
Topfournituren geeft u altijd een standaard garantie van tenminste 1 jaar afhankelijk van het merk en product dat u kiest. (uitgesloten zijn elastieken mits het een fabrieksfout betreft). Alle artikelen die Topfournituren verkoopt moeten aan de wettelijk vereisten omtrent betrouwbaarheid en bruikbaarheid voldoen. Gaat een product defect binnen dit garantietermijn? Neem dan contact op met onze klantenservice! klantenservice@topfournituren.nl. De datum op de factuur geldt als ingangsdatum voor de garantie.
Aanspraak op de standaard fabrieksgarantie kan worden gemaakt indien: